Ik wil de meest winstgevende prospects vinden

Bij een investering in een acquisitiecampagne zijn een zo hoog mogelijke respons en conversie gewenst. Klanten werven die lang blijven en hun rekening betalen is wat je zoekt. Bij het selecteren van je doelgroep voor je B2B campagnes zijn dit onderwerpen om rekening mee te houden.

Rendabele prospects

Redshanks is specialist in het vergroten van de kans op succes van jouw campagnes, op zowel de korte als lange termijn. Hoe wij je kunnen helpen bij het vinden van de echt goede prospects? Met Market Insight, onze slimme analysetool die je helpt om de beste prospects te identificeren. Market Insight geeft je de mogelijkheid om een klantprofiel op te stellen van jouw beste klanten en deze te vergelijken met de data van Dun & Bradstreet. Met dit klantprofiel als basis kun je op zoek gaan naar look-a-likes, bedrijven die lijken op jouw klanten en geïnteresseerd zijn in jouw producten en/of diensten. Wanneer je aanvullend de prospects ook op kredietwaardigheid segmenteert en de hoogste risicogroep uitsluit, voorkom je verrassingen achteraf. Je garandeert zo succesvolle en rendabele campagnes voor de lange termijn.

New Business

Het selecteren van de juiste prospects is het startpunt van een succesvolle acquisitiecampagne. Het resultaat, een hogere respons en een hogere conversie voor jouw campagnes.

Look-a-Likes

Het creëren van een profiel van jouw beste klanten helpt bij het zoeken naar gelijksoortige prospects in de data van Dun & Bradstreet. Dit resulteert in een hogere scoringskans.

Credit Marketing

Om financiële risico’s te verkleinen en wanbetalingen te voorkomen, helpen wij je bij het vinden van financieel gezonde prospects. Zo haal je het maximale uit je marketingbudget.

Download de brochure

Optimaal gebruik van data en inzetbaarheid voor marketing