Per 1 januari is Redshanks een partnerschap aangegaan met Altares – Dun & Bradstreet. Dit houdt in dat Redshanks als consultancy partner voor Market Insight in de Benelux zal optreden. Hiermee zullen de supportactiviteiten op Market Insight per direct worden overgenomen en is Redshanks het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Voor de commerciële activiteiten wordt nauw samengewerkt met de accountmanagers van Altares – Dun & Bradstreet.

Gezien de jarenlange ervaring van zowel Marc Bijl als Henri van Avezaath met Market Insight is de keuze voor Redshanks een logische. Met hun kennis en kunde van het product zijn zij als geen ander in staat de bestaande klanten te helpen en de klantportefeuille verder te doen groeien.

Alle bestaande klanten en gebruikers van Market Insight zijn inmiddels geïnformeerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen via +31 10 808075 of het contactformulier.

About Henri van Avezaath

Data is de rode draad in Henri’s loopbaan; op het snijvlak van techniek en commercie. Hij houdt er van om op zoek te gaan naar de beste manier om met data de klantbeleving te vergroten en bedrijven beter te laten presteren.